Tuesday, April 28, 2009

Surat Kiriman

Abdul Malek
Tampines st 33 blk 340
Singapura 520340 #06-280

12 February 2009

Pengerusi Sistic
Jalan Pisang
Singapura 520540

Tuan,
Re: Aduan Tentang Perkhidmatan Sistic yang kurang Memuaskan

Merujuk dengan perkara di atas, saya ingin membuat aduan tentang pelayanan Sistic yang tidak memuaskan. Saya mendapti bahawa membeli ticket untuk sesuatu persembahan agak susah. Saya amat kecewa dengan tingkah laku pelayananan dan perkhidmatan yang tidak memuaskan.

Dua hari lepas, saya pergi ke Sistic untuk membeli ticket konsert Taufik Batistah. Apabila saya sampai ke sana, saya tidak dapat mencari kounter ticket. Selepas berapa lama mencari dan bertanya orang, saya mendapati kounter ticket sangat jauh dari tempatnya. Barisan di kounter pun panjang kerana mendapati terlalu sedikit kounter. Saya terpaksa menunggu satu jam untuk membeli ticket. Apabila di depan kounter, pekerja bernam Farhan tidak melayan say dengan baik dan suka berbual di telefon walaupun saya sudah memberi ucapan kepadanya. Saya harus melambaikan tangan untuk mendapat perhatian.akan terlibat dalam situasi seperti gini. Dia meletakkan telefon lalu melayan saya dengan marah.

Saya amat kecewa dengan pelayanan pekerja awak. Saya harap awak boleh menyelesaikan perkara-perkara di atas supaya pelanggan-pelanggan berasa puas. Terima kasih kerana bekerjasama.

Yang benar,
(Tanda tangan)
Abdul Malek.

No comments:

Post a Comment